TOP

Τα 6 κοινά λάθη στο email marketing – και πώς να τα αποφύγετε

DM Όλοι κάνουν λάθη. Μερικά είναι μεγάλα. Μερικά είναι μικρά. Πολλά από αυτά όμως μπορούν να αποφευχθούν.

Ακολουθούν τα 6 πιο συχνά λάθη στο email marketing και πως μπορείτε να τα αποφύγετε.

Αποστολή εσφαλμένων συνδέσμων

Εάν στέλνετε έναν εσφαλμένο σύνδεσμο προς τη σελίδα προορισμού, μπορεί να ελπίζατε ότι θα αποτελέσει μαγνήτη μετατροπής, αλλά η καμπάνια σας θα αποτύχει και όλο το χρόνο και η προσπάθειά σας θα μηδενιστεί. Ελέγξτε αυτούς τους συνδέσμους.

Μια αποτυχημένη γραμμή θέματος

Μετά το πρόβλημα με το σύνδεσμο, αυτό πρέπει να είναι το επόμενο πιο κοινό λάθος. Αυτά τα λάθη τείνουν να εμπίπτουν σε δύο κατηγορίες: Είτε ένα πρόχειρο ενός email αποστέλλεται λανθασμένα είτε κατά κάποιον τρόπο στέλνετε ένα email με ορθογραφικό λάθος στην γραμμή θέματος.

Το πρόβλημα με αυτό είναι τα περισσότερα διαθέσιμα εργαλεία για τον έλεγχο ορθογραφικών λαθών επικεντρώνονται στο περιεχόμενο του email. Η γραμμή θέματος δεν ελέγχεται ορθογραφικά, εκτός εάν το κάνει ένας άνθρωπος.

Η λύση εδώ είναι να ζητήστε από πολλά άτομα να ελέγχουν τα email σας πριν αποσταλούν για να είστε σίγουροι ότι έχετε αποφύγει το ενδεχόμενο τέτοιου λάθους.

Δεν βελτιστοποιείτε τα email σας για κινητά

Περισσότερα από τα μισά από τα email που στέλνουν οι επιχειρήσεις ανοίγονται από κινητά.

Αυτό σημαίνει ότι τα email σας πρέπει να φαίνονται καλά σε κινητές συσκευές. Πρέπει επίσης να είναι φιλικές προς το χρήστη.

Ακολουθεί μια σύντομη λίστα για να το κάνετε αυτό.

  • Το κείμενο πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για ανάγνωση
  • Τα κουμπιά, οι σύνδεσμοι και η παρότρυνση για δράση πρέπει να είναι αρκετά μεγάλα για να κάνουν click εύκολα οι χρήστες και αρκετά μακριά από άλλους συνδέσμους
  • Η διάταξη πρέπει να είναι «φιλική προς κινητά» και να είναι responsive

Αποστολή email σε άτομα που δεν σας έχουν δώσει άδεια

Ακολουθούν οι ξεκάθαρες καταστάσεις στις οποίες δεν έχετε άδεια να στέλνετε email στους χρήστες:

  • Προσθέσατε τα ονόματά τους στη λίστα σας, παρόλο που δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ μαζί τους και δεν έχουν επικοινωνήσει ποτέ μαζί σας
  • Ανακαλύψατε τα ονόματά τους από websites, με κάποιο πρόγραμμα λογισμικού

Ακολουθούν οι λιγότερο σαφείς καταστάσεις:

  • Ολοκλήρωσαν μια παραγγελία. Πολλοί χρήστες ενοχλούνται όταν προστίθενται αυτόματα σε εβδομαδιαίες λίστες Newsletter αφού κάνουν μια παραγγελία. Μια καλύτερη πρακτική είναι να προσθέσετε ένα πλαίσιο ελέγχου που σας ρωτά αν μπορείτε να τους στείλετε email.
  • Έκαναν εγγραφή σε διαδικτυακό σεμινάριο. Ίδια αρχή εδώ: Πολλοί επιχειρηματίες απλώς έβαλαν όσους έχουν εγγραφεί σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο στη γενική λίστα email τους. Αλλά μπορείτε να κάνετε καλύτερα. Προσθέστε αυτό το πλαίσιο ελέγχου για να λάβετε άδεια αποστολής μηνυμάτων σε άτομα μετά την εκδήλωση. Είναι ευγενικό και θα σας προσφέρει μια λίστα υψηλότερης ποιότητας.

Δεν έχετε ανανεώσει ποτέ τη λίστα σας

Με τον όρο “εκκαθάριση”, σημαίνει ότι έχετε στη λίστα σας χρήστες που δεν έχουν ανοίξει, ούτε έχουν κάνει κλικ σε κάποιο email. Δηλαδή, έχετε στη λίστα σας άτομα που δεν το έχουν αντιδράσει στα emails σας τον τελευταίο χρόνο.

Το χρονικό πλαίσιο για το πότε γίνεται «εκκαθάριση» ανενεργών χρηστών μπορεί να ποικίλει, από έξι μήνες έως 18 μήνες. Αλλά πρέπει να καθαρίζετε τη λίστα σας κάθε τόσο συχνά. Είναι καλύτερο να έχετε μια μικρότερη, πιο αφοσιωμένη λίστα από μια τεράστια λίστα ατόμων που δεν νοιάζονται.

Δεν στέλνετε καθόλου email

Όταν στέλνετε μηνύματα στους χρήστες σας για πρώτη φορά, θα λάβετε ένα κύμα κατάργησης εγγραφής και πιθανώς ακόμη και μερικά παράπονα για ανεπιθύμητα μηνύματα.

Γιατί; Επειδή έχουν ξεχάσει ποιοι είστε. Πολλοί από αυτούς θα έχουν ξεχάσει ότι έχουν εγγραφεί ακόμη.

Μπορείτε να το ξεπεράσετε προσφέροντάς τους κάτι εξαιρετικό στο πρώτο σας email ή να τους εξηγήσετε ότι δεν ήσασταν αρκετά έτοιμοι να στείλετε email κι ότι μπορείτε να τους παρέχετε πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα.

Τι γίνεται με τη δεύτερη περίπτωση, όπου δεν έχετε λίστα και δεν συλλέγετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Λοιπόν, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να προσπαθείτε.

Επομένως, ανάλογα με το λάθος, σκεφτείτε τουλάχιστον να το παραδεχτείτε ή να ζητήσετε συγγνώμη εάν σας ζητηθεί.